Compania noastra a dat startul in anul 2010, avand un trend ascendent in toata aceasta perioada. De-a lungul anilor, am investit mereu pentru a construi relatiile de business pe care le avem in prezent, lucrand continuu la perfectarea acestora, calitatea produselor si serviciilor prestate reprezentand un punct forte in toate proiectele desfasurate.

Incepand cu anul 2019 am dus segmentul privind prestarea serviciilor de curatenie la un alt nivel, prin asigurarea curateniei in cadrul institutiilor publice, prin castigarea unui contract de achizitie publica, in conditiile unei concurente destul de puternice; inca de atunci continuam sa oferim clientilor servicii si produse la standarde de calitate inalte, in fiecare an facand un upgrade atat din punct de vedere al produselor utilizate, cat si al instruirii personalului

Castigarea unui astfel de contract si indeplinirea acestuia a fost o provocare, fiind vorba de marimea obiectivului, de faptul ca trebuie sa acordam o atentie deosebita, intrucat ne raportam in mare parte la siguranta copiilor din aceste institutii – gradinita si scoala cu clasele 0-8, insa cel mai bun atu al nostru a fost Organizarea in temeiul orientarii catre client!

In prezent, lucram cu un numar de 20 de agenti de curatenie, detinem contracte de furnizare produse profesionale de curatenie, dar si de aparate performante care sa ne ajute la indeplinirea obiectivelor intr-un timp cat mai scurt, in conditiile calitatii, dar si al sigurantei personalului.

Succesul inregistrat in totalitatea proiectelor de baza finalizate, ne recomanda mai departe in lansarea spre noi oportunitati de business, intrucat focusul nostru este pe dezvoltare continua prin parteneriate de tip win-win, ce au la baza prestari de servicii impecabile prin standardul ridicat al calitatii tuturor resurselor companiei.

ECHILIBRU, PROVOCARE, RISC, SUCCES – cuvinte care descriu cel mai bine tot ceea ce s-a intamplat in activitatea noastra, inclusiv si in anii afectati de pandemie, intrucat toate variabilele acestui context au facut ca activitatea sa se plieze pe noile reguli si cerinte impuse, sa se orienteze cu resursele pe care le detine catre ceea ce este prioritar, si anume, indeplinirea obligatiilor existente contractual pe de-o parte, plus respectarea cerintelor noi survenite pe parcurs, dar si mentinerea si siguranta angajatilor.